۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

Gardens of the night


من اگر زماني كودكي داشته باشم ، هرگز اجازه نمي دم تنها به مدرسه بره. مبادا يك وقت يك كثافت قلچماق وسط راه بدزده و ببرتش.از اون بدتر به بچم بقبولونه كه من رهاش كردم . جوري كه بچه ساده تنهاي بي پناه من باورش بشه . باورش بشه كه من فراموشش كردم ، گذاشتمش و رفتم.بعد وقتي ناراحت و تنها ست من نباشم كه بگيرمش تو بغلم و آرومش كنم.تازه اون كثافت قلچماق به خودش اجازه بده كه هر كاري دوست داره بكنه و هر بلايي مي خواد سر بچه من بياره و من نباشم كه جلوشو بگيرم.

من اگر زماني كودكي داشته باشم،هرگز اجازه نمي دم تنها به مدرسه بره.مبادا...


پ.ن:اگر اعصاب داريد ،اين فيلمو ببينيد.

پ.پ.ن:كساني را كه به بچه هاي كوچك ت.ج.ا.و.ز مي كنند بايد بدون محاكمه آتش زد.

پ.پ.پ.ن:كساني را كه از بچه ها براي تهيه فيلم و عكس و...غير اخلاقي استفاده مي كنند بايد بعد از محاكمه آتش زد.

پ.پ.پ.پ.ن:كساني را كه به هر نحوي مرتكب كودك آزاري مي شن بايد بعد از محاكمه اعدام كرد.

نكته مهم:اگر كسي بياد اينجا و بگه كه خشونت خشونته و پس فرق ما با اونا چيه ،يا بايد به اونها به چشم بيمار نگاه كرد و اين حرفا؛خونش پاي خودشه!

۳ نظر:

سین الف گفت...

آخ. آخ . آخ . کودک آزاری رو باید آتیش زد .

Maanta گفت...

نكته انحرافي مي فرمايند :
بعضيا كامنت كه نمي ذارن هيچي ع توقع كامنت هم دارن!! والا!

مهسا گفت...

شما چرا اینقدر خشن شدی؟
D: